Pozycjonowanie konta na TikTok

Jak każda platforma tak i TikTok ma swój system pozycjonowania treści na swojej platformie. Warto poznać tajniki działania algorytmu stojącego za serwisem, który nadal od 2016 roku zyskuje na popularności. Wiedza, która wbrew pozorom jest łatwo dostępna dla świadomego użytkownika może doprowadzić do wzrostu ilości osób obserwujących zarówno profil jak i do powiększenia ilości lajków na TikToku. Metod do pozycjonowania konta można znaleźć bardzo dużo w sieci. Dużo zależy od tego, w jakiej kategorii chcemy pozycjonować nasz profil, jaki tworzymy content, czy ludzie szukają podobnych materiałów na platformie.

Hashtagi na TikTok – czym są i jak z nich korzystać?

System działania TikToka jest bardzo prosty. Algorytm nie rozróżnia treści, która się nam wyświetla w taki sposób, jak widzi to człowiek. Nie dostrzega obrazu czy elementów na nagraniu, nie słyszy też muzyki. Prostota działania opiera się na hasłach podpiętych pod treści oraz zliczony czas poświęcony przez użytkownika na obejrzenie filmiku. Tylko tyle i aż tyle. Czym są zatem owe hasła? To właśnie HASHTAGI. Krótkie słowa klucze, które pozycjonują i kategoryzują wrzucane przez nas treści. Masz filmik z kotkiem? Wrzuć #kot #cat #animal, a może to szybki poradnik z trikiem piłkarskim? #trick #tutorial #football. To takie proste!

Sprawdź jak Hashtagi tworzą inni!

Wiedząc, już jak to wszystko funkcjonuje, czas wziąć się do działania. Tworzysz wartościowe treści, ale inni mają więcej lajków? Nic nie stoi na przeszkodzie, by uczyć się od najlepszych. Zrób szybkie rozeznanie, jak inni opisują swoje materiały. Może robią to krócej, konkretniej, lepiej precyzują swoje treści #hashtagami? Podglądaj popularne profile i wypróbuj ich strategii. Hashtagi odrywają kluczową rolę w działaniu algorytmu stojącym za TikTokiem. Ich poprawne użycie pozwoli Ci zwiększyć ilość lajków na TikTok pod filmikami.

Dywersyfikacja hashtagów na TikTok

Wykorzystywanie popularnych hashtagów to tylko jeden z elementów strategii. Warto zwrócić uwagę, że #tagiem może być zupełnie wszystko, w końcu to tylko (albo aż) słowa klucze. Warto zdywersyfikować swoje działanie również na te mniej popularne hashtagi – oczywiście nadal adekwatne do treści, którą udostępniamy. Spowoduje to, że dzięki tym mniej popularnym, rzadziej używanym przez naszą konkurencję kluczom możemy przekierować uwagę nowych odbiorców na właśnie nasz profil.

TikTok lubi unikalność i virale

Na pewno nie raz spotkałeś się z popularnymi hasłami związanymi z wyzwaniami na portalach społecznościowych. Nie inaczej jest na TikToku. Te nazwy wyzwań i eventów to po prostu hashtagi. #icebucketchallange #justdoitchallange #runchallange #dancetoit to tylko kropla w morzu popularnych i ciekawych rzeczy na tym portalu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by od czasu do czasu dołączyć do grona i dzięki temu przyciągnąć nowych użytkowników do swojej twórczości i zyskać większą ilość lajków i obserwujących. Nie zapominajmy jednak o dodaniu czegoś od siebie. Unikalność i świeżość przyciągnie nowych widzów do naszego profilu.

Działaj, testuj, sprawdzaj, optymalizuj

Nie bój się różnych kombinacji i znalezienia własnego idealnego klucza Hashtagów. Najczęściej używane słowa, sprawdzone hasła, unikalne #tagi – poświęcone chwile na ten aspekt to najważniejsza rzecz w działaniu na platformie TikTok. Rywalizuj o wyświetlenia i lajki na TikTok ze społecznością, by wzbić się na szczyty popularności i zyskać współprace ze znanymi markami, które będą jeszcze większym filarem w rozwoju Twojego profilu.

Oceń ten artykuł
Ilość głosów: 1 średnia: 5
Kategoria: TikTok