Jeśli szukasz idealnej platformy do promocji swojej marki, to musimy Cię zasmucić. Taka niestety nie istnieje. Każda platforma ma plusy i minusy i jest bardziej odpowiednia dla pewnych branży i zaspokaja inne potrzeby użytkowników. Warto jednak zdawać sobie sprawę z tego, co dany serwis oferuje, by maksymalnie wykorzystać jego możliwości. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do lektury!

Facebook – najlepszy jako fanpage

Najpopularniejszym rozwiązaniem wśród właścicieli firm jest fanpage na Facebooku. Jest to oczywiście bardzo dobre wyjście. Rzetelnie i systematycznie prowadzona strona na Facebooku wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i zwiększenie sprzedaży. Zapewnia więc to, na czym zależy praktycznie każdej marce. Dodatkowo z tworzeniem odpowiedniego contentu, który przyczyni się do tego, by zdobywać lajki na FB i komentarze na FB, raczej poradzi sobie każdy. Wystarczy poświęcić trochę czasu i wykrzesać z siebie odrobinę kreatywności.

YouTube

Chyba każdy zna ten serwis i chociaż raz z niego korzystał. Umożliwia on bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie filmów. W ostatnim czasie coraz więcej firm decyduje się na tworzenie swoich profilów firmowych właśnie tam. Youtube umożliwia kreowanie się marki na eksperta w danej dziedzinie. Świetnym pomysłem jest dodawanie filmików odpowiadających na potencjalne pytania klientów. Lajki na YouTube również mają duże znaczenie i warto zadbać, by użytkownicy chętnie zostawiali je pod opublikowanymi materiałami video. Dzięki temu zasięgi będą większe!

Instagram

Najszybciej rozwijający się serwis społecznościowych w ostatnim czasie. Pozwala na publikowanie zdjęć, dlatego też doskonale się sprawdzi do promocji produktów i usług atrakcyjnych wizualnie. W celu szybszego rozwoju profilu możesz zakupić polskie lajki na Instagram, oraz polskie followy na Insta, które dadzą kanałowi przysłowiowego „kopa”. Dzięki nim dotrzesz do większego grona odbiorców w krótkim czasie.

Oceń ten artykuł
Ilość głosów: 0 średnia: 0
Kategoria: Facebook