Już od pewnego czasu ilość komentarzy pod publikowanymi wpisami wpływa na organiczny zasięg na portalu Facebook. Dodatkowo te z nich, które mają największą liczbę reakcji wyświetlają się na samym szczycie listy. Pojawia się więc pytanie, czy jeśli chodzi o komentarze na fb to ważniejsza jest ich ilość czy jakość? Czy są one w ogóle ważne? No i jak zachęcić ludzi do komentowania postów? Jeśli chcesz się dowiedzieć, to przeczytaj koniecznie!

Czy komentarze na Facebooku są ważne?

Każda osoba posiadająca konto w serwisie wie jak ważne są komentarze do postów. Komentarze są jedną z najlepszych form zaangażowania dla każdej marki czy firmy, ponieważ wskazują, że obserwujący byli zaintrygowani postem oraz poświęcił czas na przemyślenie i napisanie odpowiedzi na Twoje treści. Komentowanie jest też znacznie bardziej aktywną formą zaangażowania niż samo kliknięcie przycisku kciuku w górę.

Tak też komentarze pozostawione przez odbiorców mogą przyczynić się do poprawy renomy konkretnej marki. Wpływają one też na zainteresowanie firmą oraz wybory dokonywane przez potencjalnych odbiorców. Często też klienci, którzy widzą pozytywne komentarze pod postami danej firmy, są bardziej skłonni do zakupu jej produktów lub usług.

Jak zdobyć większą ilość komentarzy pod postami?

Komentarz na Facebooku to potężny element strategii zaangażowania w mediach społecznościowych.

Ponieważ jest bardzo prawdopodobne, że algorytm Facebooka nadal priorytetowo traktuje autentyczne połączenia między użytkownikami, komentarze są szansą na wywołanie konwersacji z docelowymi odbiorcami. Aby zachęcić ludzi do pozostawiania odpowiedzi oraz innych reakcji pod Twoimi postami na Facebooku, spróbuj:

  1. Zadawaj pytania widzom: jest to najskuteczniejszy sposób na rozpoczęcie rozmowy. Kiedy publikujesz coś na Facebooku, dodaj interesujące pytanie, aby zachęcić do dyskusji.
  2. Rozpocznij ciekawą dyskusję: Zachęć użytkowników do rozmowy na popularny temat, wyrażając swoją opinię i zapraszając ich do podzielenia się własną.
  3. Odpowiadaj swoim obserwującym: Kiedy widzowie zostawiają komentarze do Twoich postów na Facebooku, odpowiadaj na nie jak najszybciej, aby podtrzymać rozmowę.

Oceń ten artykuł
Ilość głosów: 1 średnia: 5
Kategoria: Facebook